FAQ - Často kladené otázky a odpovědi


D: Nemám číslo studenta!
O: Číslo studenta nemusí mít pouze studenti studující v programu Erazmus, nebo studenti jiných univerzit na kolejích krátkodobe ubytovaní. Takovýmto studentům bude po ověření studia přiděleno náhradní studenské číslo, a účet bude autorizován administrátorem. kontakt kolej@rt.ujep.cz.

D: Zaregistroval jsem se, ale nepřišel mi aktivační kód!
O: Přihlašte se do SKMNET. Pokud to nejde, zadali jste chybné osobní číslo. Nic neřešte a proveďte novou registraci se správným číslem. Po přihlášení si v levém menu můžete vyžádat znovuzaslání aktivačního kódu.

D: Po nastěhování a připojení mi nejde žádná stránka!
O: Buďto má váš počítač problém se připojit, vlivem nějaké závady - tu si nějak musíte opravit sami, nebo si někdo neopravněně vybral vaši zásuvku nebo zůstala omylem registrována na předchozího ubytovaného - dostupnost zásuvky lze ověřit od kamaráda nebo z PC učebny - jinak neváhejte psát na kolej@rt.ujep.cz

D: Jak se věci mají?
O: Velmi prostě!

D: Jak se věci mají?
O: Velmi prostě!

D: Jak se věci mají?
O: Velmi prostě!

SKMNET logo_ujep
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem kolej@rt.ujep.cz